אייכלר: "השמאל מעולם לא היה דמוקרטי"

אסתי פלד No Comments on אייכלר: "השמאל מעולם לא היה דמוקרטי"

ח"כ ישראל אייכלר במהדורה המרכזית: "יש פה אנשים שהכריזו מלחמה על הדמוקרטיה והם מכוונים לדמוגרפיה. הם פשוט לא מוכנים להכיר בעובדה שמדינת ישראל היא מדינת היהודים"

ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית והתייחס לדיווח על דחיית חוק הגיוס: "אני לא יודע על דבר כזה וגם חברי לסיעה לא שמעו על זה. אני רק יודע מלפני רבה שעה שראש הממשלה זימן את הנציגים שלנו, פרוש גפני וגולדקנופף לדיון".

הוא תקף את השמאל: "אחרי שיצאו למרד וקראו למרי אזרחי, בעצם יש היום את הפלג התל אביבי שמה שלא מוצא חן בעיניו הוא יעשה ככל העולה על רוחו. אז כתוב מאויבי תחכמני. בכאוס ובאנרכיה שרוצים להשליט פה במדינה לא צריכים בכלל חוק".

אייכלר הוסיף: "יש פה אנשים שהכריזו מלחמה על הדמוקרטיה והם מכוונים לדמוגרפיה. הם פשוט לא מוכנים להכיר בעובדה שמדינת ישראל היא מדינת היהודים. ויש הרבה ילדים יהודים שנולדים למשפחות חרדיות ודתיות והם פתאום רואים את עצמם מיעוט".

לדבריו "הם מעולם לא היו דמוקרטים. הירי על אלטלנה לא היה מסיבות דמוקרטיות. הם דיברו במשך שנים על דמוקרטיה, אבל ברגע שזה לא התאים לאג'דנה שלהם הם שרפו את המדינה".



0 תגובות